jag(L)spotify

asså jag verkligen älskar spotify nästan all musik finns där
de mästa iallafall plus att man kan skicka sina spellistor till andra också .
asså musik är de bästa som finns , jag lyssnar nästan alltid på musik !
i duschen,på bussen , hemma , på datan , springningen & lite allt möjligt .
och ni som inte vet vad ni ska lyssna på så tänkte ja skriva nåra låter med artist&titel .

rihanna-cold case love
rihanna-the last song
lady gaga-bad romance
tpain-im in love whit a stripper
rihanna-stupied in love
rihanna-russian roulette
jason derulo-watcha say
kristina debarge-speak up
rihanna-rudeboy

nu kom det några stycken låtar av flera tusen .
så jag kommer att skriva flera :)
/madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0