god morgon

åh gud ,jag hade värdens konstigaste dröm inatt .
de handla om att vi va hos mamma a och jag hade tydligen en lillebror också
som hette oliver. pch min syster maja ville rymma här ifrån så hon tog oliver och satt han i trapphuset och sa att han skulle kläa på sig och helt plötdsligt va jag maja , fast igentligen jag låg och sov
men de va jag som försökte rymma sen kom mamma och försökte dra oliver in till sig a men maja tog
han och sprang sen när maja & oliver va längst ner så kom mamma och mamma ramla från sista trappan och
svimma så jag kommer springande asså jag madde rå och gråter sen försöker jag vecka mamma
och ta oliver , men maja håller i och jag gråter och vill att maja ska släppa . och sen vaknar mamma
och då vaknar jag. skit läskigt ,kanske inte låter så läskigt men jag grät när jag vakna iafall så rädd var jag .
men iallfall nu har jag vaknat och sitter i soffan och tittar på sexan , sen ska jag nog iväg på stan
har inte en anning vilka som ska med men några äre iallfall
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0