gideonsberg f96

min kärlek till er är helt obeskrivlig
jag kan komma ner på en träning och vara ledsen och komma hem
och vara så otroligt glad jag känner mig tryg när jag har er vid min sida
jag kanske inte alltid visar det men jag älskar er hela bunten , varenda liten människa
i laget ni betyder så mycke för mig , både ni och fotbollen gör mig till en lyckligare människa
vi kanske inte är värdens bästa lag men vi har iallfall minnen tillsammans och de är minnen
jag aldrig kommer glömma .
fotbollens dag tvåtusensex :
de spöregnade hela dagen vi hade klarat alla matcher
i regnet och vi hade vunnit alla sen kom vi till finalen i a-slutspel
de va mot irsta de haglade och alla frös men vi kämpade
som ett lag . alla försökte och vi lyckades vi vann med 2-1 .

saffetscup tvåtusensju:
vi kom tvåa i saffets vi hade jobbat hårt
men vi nådde inte riktigt ända fram .
vi förlorade med 1-0 mot vik i kvarten .

pingstcupen tvåtusenåtta:
vi spela i två olika lag och i åttondelsfinal
så spelade vi mot triangeln josefin blev tacklad
och låg liggande kvar på marken hon kunde inte komma upp
matchen tog timeout och kollade till josefin de visade sig att hin bryttit nyckel
bentet på samma ställe som förra gången på samma cup på samma plan fyra
meter från exakt samma plats .

danacup tvåtusennio :
de är nåt jag aldrig kommer att glömma
vi va oslagbara tills sista dagen när vi förlora
mot horsens med 3-0 men vi va fortfarande med i
slutspel . vi vann kvarten och semin i sista sekunden .
och sen kl fyra på arenan var de final vi gick ut på planen
och sjungde nationalsången visades i dansktv .
horses va skit bra dom hade sånt spel och tyvär förlorade vi med
2-0 bra gjort en då en väldigt stor cup och vi kom två .




jag älskar er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0