en dag kvar

idag vaknade jag runt halv elva av min syster som hoppa i sängen ,
hon är ju för gullig .... gick upp och satt mej och kollade på tv sen runt halv tolv kom
josefin och fanny upp ur sängen hehe . amen vid ungefär halv två åkte vi till stan
som igår . och åt subway & sen gick vi runt och kollade lite träffade en del folk också .
köpte en liten julklapp till t pappa lite fort blev ett armband & sen så hitta jag den parfymen
jag ska köpa fizziy by alyssa ashley ,har ingen lust att gå runt och lukta likadant som alla andra
så otroligt tråkigt att alla luktar lika alla ska ju lixom ha sin egen eller hur ?
så jag köper nog den istället för min vanliga britney spears-fantasy midnight .
imorgon är de ju julafton och jag har köpt alla julklappar som tur är de ja köpt är
syster-parfym
mamma-nya koppar
mormor&morfar-te
farmor&farfar-te
pappa-huvudsak typ den maserar & armandet
mammas kille-strumpor
pappas tjej-halsband

jag är såsnäll asså !
& godjul får se om aj lägger in imorn:)
/madde



min älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0