drar snart iväg på träning...

har haft en rätt bra dag idag , förutom att vi började tjogo i åtta ...
men iallfall första lektionen va idrott och de va juldans vi ska ha juldans på avslutningen
i skolan och de låter ganska konstigt men de va faktist riktigt roligt . asså jag skratta nästan hela tin .
inte för att va taskig men en kille ja dansa men va så otroligt ful så ja va tvungen a asså först dansa
jag med krille och lovisa va framför mig och sen fick vi typ hoppa två steg framåt och då fick vi värsta
killarna asså shit dom va sjukt smala och såg skit ledsna ut sen va deras utseénde lite små kuligt
tyckte iallafall vi . amen efter idrotten hade vi matte , och sen orkar ja inte skriva om resten av lektionerna
förutom att sista lektionen va no , och sen slutade vi kl tre . asså våran matte/no lärare haha
han är så jävla kul , han är gay och typ topmodel fän eller va man säger , så skrattar han åt allt .
asså man kan inte sluta skratta danne heter han, aja men efter skolan drog jag hem fixa mig i ordning t träningen ,bytte om och så sen så åt jag lite och snart åker jag och tränar innebandy hoppas att det inte regnar
när vi ska ut och springa för då dör jag . jag hatar springning speciellt när de regnar !
amen vi får se om jag skriver mera de tror jag inte men kanske /madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0