åker snart till mamma

Jaha ska snart hem till mamma & där ska man vara i två veckor ungefär
och de blir ju helt fel eftersom när skolan börjar kommer ja va hos pappa
och jag tycker de är bäst att va hos mamam när ja ska till skolan för annars
blir de så långt men jaja . Vill igentligen inte va hos mamma i två veckor
för då träffarjag knappt pappa nånting men nu är de så iallfall . Jag har faktist
cup 2-4 januari gud va kul de ska bli Storvreta heter de och vi har sån tur
att vi ska bo på samma skola som killlagen från västerås hihi de gillar vi .
Juste jag har ju inte lagt in vad jag fått i julklapp ens ? får ta och göra de gör
de på en gång ! 

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0